Back to top.
Zoom Today I’m feeling inspired by botanical floral prints + pops of green. They’re so obviously meant to be. #becausenaturesaidso #caressme #freshfashion

Today I’m feeling inspired by botanical floral prints + pops of green. They’re so obviously meant to be. #becausenaturesaidso #caressme #freshfashion

04.08.14 1
Zoom @targetstyle always has such cute stuff! Picked up this striped top recently and I love it. It’s like a luxe woven tee…so cute and only $23!

@targetstyle always has such cute stuff! Picked up this striped top recently and I love it. It’s like a luxe woven tee…so cute and only $23!

04.07.14 1
Zoom Ooooh-weeee! Best @julepmaven to date. I wanna wear all these colors right now! (p.s. Two colors came with my box and there we’re add-ons) cc: @kristinkellifinch

Ooooh-weeee! Best @julepmaven to date. I wanna wear all these colors right now! (p.s. Two colors came with my box and there we’re add-ons) cc: @kristinkellifinch

04.04.14 0
Zoom Loved my cobalt blue @justfabonline “Jeneva” heels sooooo much I had to buy them in  black, too! #justfabstyle

Loved my cobalt blue @justfabonline “Jeneva” heels sooooo much I had to buy them in black, too! #justfabstyle

04.04.14 1
Neon Lace (and OMG! I gained TWELVE pounds!)

Neon Lace (and OMG! I gained TWELVE pounds!)

Alright y’all, I didn’t mean for this week to be a complete wash, but it was…and I have a good reason.  You guys, OMG…over these last three months when I’ve been working like a damn slave from sun up to sun down, and not taking lunch breaks, not working out, and eating whatever I could quickly get my hands on, I gained not 5…not 10…but TWELVE freakin pounds.  Can you imagine my face when I…

View On WordPress

04.04.14 2
Return of the White Blazer…

Return of the White Blazer…

Sooooo, I bought these pastel purple jeans from H&M at the start of fall.  I swear they were the longest jeans of all time. They must have been made for Karlie Kloss because only a super model’s legs are that long. hehe! Anyway, they sat in my closet all fall and winter long waiting to go to the tailor. Finally, just before I started traveling in February, I dropped them off at the tailor, and a…

View On WordPress

03.25.14 1
Denim on Denim with a Pop of Suakoko Betty!

Denim on Denim with a Pop of Suakoko Betty!

Happy Friday!! Yesterday was the first day of spring, and after a dreary cold and wet start to the week, the sun showed up to welcome the season of change.  Yesterday was also the first day of my annual birthday vacation.  I have a rule — birthdays are your personal holiday, and you should NEVER work on birthdays…in fact, you should take a few days off to celebrate. Lol! Seriously, I do this…

View On WordPress

03.21.14 1
Zoom My natural curls are back poppin!! I feel like it’s been a while since I let them be free….I need a haircut so I can get my shape back how I like it, but I’m happy to report no heat damage after wearing the straight bob for over 6 weeks! (@toshiadoeshair, I was worried for nothing!)

My natural curls are back poppin!! I feel like it’s been a while since I let them be free….I need a haircut so I can get my shape back how I like it, but I’m happy to report no heat damage after wearing the straight bob for over 6 weeks! (@toshiadoeshair, I was worried for nothing!)

03.20.14 1
Zoom Another look at my Barbie shoes…just because I love them so much! :)

Another look at my Barbie shoes…just because I love them so much! :)

03.20.14 0
Zoom Ankara button earrings, new @suakokobetty wax print clutch, and pink metallic heels today! (These are my Barbie shoes!)

Ankara button earrings, new @suakokobetty wax print clutch, and pink metallic heels today! (These are my Barbie shoes!)

03.20.14 1